3. října 2013

H&M HOME

Dneska mám opravdu radost :-). Ráno jsem si jela do pasáže Myslbek vyzvednout boty, které jsem tam měla rezervované a při procházení pasáže vidím ve výloze obchodu H&M, že mají nově i zboží z řady Home :-). Pokud se i vám líbí dekorace a bytové doplňky, které H&M nabízí určitě neváhejte a vyrazte do Prahy do Myslbeka. 






Bohužel utěrku, která je na háčku neměli, ale snad by měla dorazit :-), už jsem si ji tolikrát chtěla objednat z jejich německého eshopu, ale pak jsem si to vždy rozmyslela, tak uvidíme, jestli si ke mně najde cestu.








Toto je jen malá ochutnávka toho, co můžete v H&M Home v ČR nyní koupit, bohužel nemají vše co můžeme vidět v jejich zahraničních eshopech :-(, ale i tak, jsem ráda, že rozšířili sortiment především o bytový textil :-).




Dětský textil a dekorace zatím v ČR neprodávají, ale snad by měl být brzy k dostání v obchodním centru Anděl v Praze :-).


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blogger Template Created by pipdig