18. května 2014

NICOLAS VAHÉ - OLIVOVÝ OLEJ

Musím se s Vámi podělit o svou radost :-). Když jsem poprvé uviděla láhev s tímto olivovým olej, absolutně jsem se do ní zamilovala. Nemusím mít všechno co vidím, ale v tomto případě to byla opravdu láska na první pohled a chtěla jsem ji mít. Dalo mi to spoustu práce a času strávených na internetu, ale výsledek stál za to :o). Je doma!




 I když po rozbalení balíčku, jsem nevěřila svým očím... Německý eshop dal volně do krabice a poslal... žádná bublinka, žádný karton, prostě nic. Ale je pravda, že to nešlo Českou poštou, jinak bych asi neměla ani co rozbalovat :-).  



A skvěle chutná, nejradši ho mám s rajčaty a dobrým sýrem.

olive oil, nicolas vahe, olivový olej


SHARE:

4 komentáře

  1. Verunko,
    ani se nedivím, že jsi neodolala .....
    ......nedokážu posoudit obsah, ale ten obal je naprosto D.O.K.O.N.A.L.Ý................Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,
      mooooc děkuji za Tvoji návštěvu na mém novém blogu... Obal je vskutku dokonalý, když jsem ho viděla na fotkách z H&M Home, tak nešlo odolat :o). Krásný večer. Verča

      Vymazat
  2. Dobry vecer Veroniko,

    nahodou jsem dnes zavitala na Vas novy blog, je moc sympaticky! Nabizime kuchynske doplnky od N. Vahe. Lahev s oliv. olejem je krasny a stylovy doplnek kychyne i stolovani. Kdyz ctu Vasi chvalu na nej, zvazime zda ho na eshop nevzit casem take....; ) At se Vasemu novemu blogu dari! Hezky vecer! Lenka, coclea.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný dobrý den Lenko,

      děkuji za návštěvu a komentář. Váš eshop znám, máte moc hezké stránky :-). Přimlouvala bych se, aby jste do nabídky zahrnuly i potraviny od N. Vahe, už kvůli tomu designu jeho produktů. Ať se daří Vašemu úžasnému eshopu. Krásné dopoledne. Veronika

      Vymazat

Blogger Template Created by pipdig